zwroty i reklamacje

Zasady dotyczące zwrotów

Klient ma prawo odstąpić od umowy, bez podania przyczyny. Aby dokonać zwrotu towarów zakupionych w naszym Sklepie, informacja o odstąpieniu od umowy musi dotrzeć do Sklepu w terminie do 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia towaru do Klienta. W tym celu należy wypełnić formularz zwrotu (dostępny tutaj) a jego skan bądź zdjęcie dostarczyć do Sklepu za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: info@blissin.store

Następnie, towar powinien zostać odesłany niezwłocznie na poniższy adres:

Blissin Store sp. z o.o.

ul. Wodociągowa 5/1

87-100 Toruń 

W celu usprawnienia procesu zwrotu, oryginał formularza zwrotu powinien zostać dołączony do paczki.

Koszt wysyłki towaru leży po stronie Klienta. Zwrot środków nastąpi w ciągu 14 dni

od otrzymania przesyłki zwrotnej.  Sprzedawca zastrzega, że może odmówić

przyjęcia zwrotu, jeżeli towar będzie nosił ślady użytkowania.

Reklamacje

Klient ma prawo do zareklamowania produktu w przypadku wykrycia uszkodzenia tuż po otrzymaniu przesyłki, bądź w trakcie użytkowania – jeśli uszkodzenie wynika z błędów produkcyjnych.
Po zidentyfikowaniu wady, prosimy o przesłanie szczegółowych informacji oraz  zdjęć dokumentujących

uszkodzenie bezpośrednio na adres: info@blissin.store
Reklamacja zostanie rozpatrzona maksymalnie w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania wiadomości, a decyzja o jej rozpatrzeniu zostanie przesłana Klientowi za pośrednictwem poczty elektronicznej. 

Przewiń na górę
Poinformujemy Cię, gdy produkt pojawi się w magazynie. Zostaw poniżej swój aktualny adres e-mail poniżej.