zwroty i reklamacje
Zasady dotyczące zwrotów
Klient ma prawo odstąpić od umowy, bez podania przyczyny. Aby dokonać zwrotu towarów zakupionych w naszym Sklepie, informacja o odstąpieniu od umowy musi dotrzeć do Sklepu w terminie do 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia towaru do Klienta. W tym celu należy wypełnić formularz zwrotu (dostępny tutaj) a jego skan bądź zdjęcie dostarczyć do Sklepu za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: info@blissin.store
Następnie, towar powinien zostać odesłany niezwłocznie na poniższy adres:
Blissin Store sp. z o.o.
ul. Wodociągowa 5/1
87-100 Toruń
W celu usprawnienia procesu zwrotu, oryginał formularza zwrotu powinien zostać dołączony do paczki.
Koszt wysyłki towaru leży po stronie Klienta. Zwrot środków nastąpi w ciągu 14 dni
od otrzymania przesyłki zwrotnej. Sprzedawca zastrzega, że może odmówić
przyjęcia zwrotu, jeżeli towar będzie nosił ślady użytkowania.
Reklamacje
Klient ma prawo do zareklamowania produktu w przypadku wykrycia uszkodzenia tuż po otrzymaniu przesyłki, bądź w trakcie użytkowania – jeśli uszkodzenie wynika z błędów produkcyjnych.
Po zidentyfikowaniu wady, prosimy o przesłanie szczegółowych informacji oraz zdjęć dokumentujących
uszkodzenie bezpośrednio na adres: info@blissin.store
Reklamacja zostanie rozpatrzona maksymalnie w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania wiadomości, a decyzja o jej rozpatrzeniu zostanie przesłana Klientowi za pośrednictwem poczty elektronicznej.